Bad update


Bilder från igår morse, en kopp grönt te i min fina ljusrosa ''mugg''(?).


Hej på er och förlåt för dålig uppdatering! Men har haft mycket plugg i skolan plus att jag vart på lite dåligt humör, men jag tänkte försöka komma upp med lite inlägg nu i all fall. Idag efter skolan blev det ett svettigt och gött benpass, med darrande ben gick jag därifrån och ja, som vanligt en grym känsla. Legdays are the best!
 
Efter middagen har jag pluggat till lite olika prov, men hade väldigt svårt att koncentrera mig så får fortsätta plugga imorgon också. Men ska försöka hinna med att blogga lite mer de kommande dagarna, samt videoblogga lite kanske om jag hinner, eftersom jag är så grymt taggad på att göra en nystart på Youtube just nu. Men kommer prata mer om detta i kommande videos. Hoppas allt är bra med er iaf, xoxo♥

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback