Do more of what makes you happy

Denna fina lilla tavla köpte jag på Ullared när jag var där och totalälskar den! Har hängt den bredvid min drömfångare för tyckte det vart så himla fint. Älskar inredning och speciellt när det står sådana här fina små citat på olika ting. Och detta är dessutom ett av mina favocitat, samt det som står i min header. Men det är så sant, om du gör mer av det som gör dig lycklig, ja då mår man bättre och blir en gladare person helt enkelt. Simpelt men väldigt sant och fint.
 
 
 

Kommentarer
Linda säger:

jätte vackert!

2015-04-10 | 19:57:50
Bloggadress: http://www.nouw.com/LindaLinnros
Elin säger:

Jättefin drömfångare!

2015-04-17 | 15:07:10
Bloggadress: http://elinbjorkander.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback