I love my lifestyle

Jag älskar min livsstil. Är SÅ otroligt obeskrivligt glad över att jag hittat en sådan bra balans, för den har jag inte alltid haft kan jag säga. Att äta mat som ger mig det den behöver, som jag mår bra av och som jag blir glad av. Att nästan varje dag få en massa endorfiner från styrketräning. Att känna mig stark. Att känna mig hälsosam. Det är min vardag. Och jag älskar det så grymt mycket. Dessutom att helt utan ångest kunna äta en glass, en godispåse eller lite pizza. Men att även kunna tacka nej till det de gånger jag inte vill ha. Det är en sådan frihet. Att hitta denna balans är så svårt, det är inte lätt och det kommer ta tid. Men det är så grymt värt det. Jag har aldrig mått så bra som jag gör just nu. Jag är så glad att jag inte känner ångest över träning och mat överhuvudtaget längre och att jag inte tränar för att få en snygg kropp enbart. Klart att jag tycker muskler är sjukt snyggt, typ det snyggaste som finns och jag vill verkligen jättegärna ha mycket snygga muskler. Men jag är ändå stolt över min kropp och har ingen ångest alls inför sommaren. För jag vet att jag äter tillräckligt mycket och ger min kropp vad den vill ha och jag vet att jag tränar mycket och mår riktigt bra helt enkelt. 
 
Detta är dock inte en självklarhet för alla, för många är det en självklarhet att äta godis, pizza, chips, läsk, mc donald's och annat onyttigt. Vilket jag absolut accepterar till 100% för det är deras livsstil. Men jag vill bara få alla att förstå att jag inte ångrar mig en sekund att jag lever så som jag gör, om jag känner för att äta godis, så gör jag det. Även om det inte är lördag. Men jag har valt att leva så här, för jag är bara så förbannat lycklig. Om jag tackar nej till onyttigheter så är det för att jag inte vill ha helt enkelt. Jag älskar min livsstil och jag hoppas alla förstår det♥
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback