Inställd träning



Hej på er! Åh va sur jag blir, hade egentligen planerat ett mag&biceps-pass på gymmet efter skolan men har haft lite ont i halsen till och från hela dagen. Så fick ställa in dagens pass och åka hem istället, kändes lite surt såklart eftersom jag var grymt taggad. Men men, ingen idé att träna när man inte är helt 100 eftersom det ändå inte ger något. Så skönt med fredag i alla fall! Blir en väldigt lugn helg för min del, mestadels vara hemma och slappa faktiskt. Hade egentligen tänkt en massa grym träning men om jag inte blir bättre lär det bli en vilohelg och så får man hoppas på att kunna träna igen nästa vecka :)
 
Ikväll blir det lite gomiddag med familjen och efter det ska jag träffa lite kompisar från klassen troligtvis, till en slags förening/fritidsgård eller vad man ska säga.
 
Men tills dess har jag faktiskt ingen aning om vad jag ska göra, gud va skönt haha! Önskar er alla en riktigt bra fredagskväll oavsett vad ni ska hitta på, xoxo.

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback