Parfait


Dagens smarriga mellis efter skolan blev parfait! Så enkelt att göra och så otroligt gott. Mixade först ihop ½ banan med kvarg och jordgubbar, spädde sedan ut med lite a-fil/mjölk och hällde upp i olika lager. ''Smoothien'', sockerfri müsli, chiafrön och kokos bestod de olika lagren av. Toppade även med lite honung. Så enkelt men ser så lyxigt och fint ut så det blir mycket roligare att äta än om man bara skulle blanda ihop allt i en röra haha :) Även om jag gör det rätt ofta ändå, men det blir inte så vackert på bild hehe...
 
Efter skolan blev det att plugga lite, vilodag idag fick det bli eftersom jag vill låta kroppen återhämta sig ordentligt från gårdagens pass. Att vakna upp med träningsvärk i ryggen var helt fantastiskt, längtar redan till nästa ryggpass hihi! Men eftersom jag ändå hade vaknat upp med halsont dagarna innan känns det bäst att ta det lite lugnt nu, gymmet finns kvar även imorgon, hoppas jag haha :)
 
Men nu ska jag strax gå ut en promenad med familjen i alla fall, ha en fin kväll♥
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback