Smoothie bowl

Dagens frulle blev en smoothiebowl gjord på 1 minibanan, jordgubbar, kvarg o en liten klick osockrad granatäpplekvarg. Toppat med hemgjord granola som jag gjorde hemma hos moster (som jag definitivt lär göra om hemma igen!), plus rågbröd med kyckling och en massa gurka. Och såklart... En kopp grönt te till det! Ja, en väldigt smarrig frulle helt enkelt och lite torsdagslyx sådär. Även om det är väldigt lätt att göra så är det ju lite lyxigare än en vanlig vardagsfrulle :) Dessutom väldigt mättande vilket är super!
 
Vad äter ni till frukost? ♥

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback