Sockerchock

Japp, då var mitt godislöfte slut och första gången jag äter godis för i år blev idag. 3 månader utan godis har vart väldigt jobbigt för mig som älskar godis hehe, men det har gått bra! Finns så mycket annat gott också ju. Men efter att inte ha känt godissmaken på så länge så måste jag säga att det var mycket sötare än jag kunde minnas, vissa sorter var som att äta rent socker. Men ändå himla smarrigt såklart, speciellt choklad ju<3 Men däremot kunde jag inte äta lika mycket som förr innan det tog stopp, blev mätt väldigt fort för det blev så mastigt. Men en gång godisgris, alltid godisgris haha. Men tror dock att jag kommer vara väldigt mätt på godis efter påsken haha. 
 
Vad har ni gjort idag då finisar? Själv har jag spenderat långfredagen med nära och kära. I förmiddags gick vi ut en promenad i det vackra vårvädret. Därefter åkte vi in och spelade badminton innan vi skulle till farmor för att käka lite påsklunch! Supersmarrigt med en massa gott som omelett, ägg, olika sorters sill, köttbullar m.m. 
 
Imorgon väntar ännu en dag och inte försen imorrn det är påsk ''på riktigt'' eller vad man ska säga. Då väntas gym, ännu mer påskmat och såklart mer godis från påskägget på bilden ovan hihi. Kram på er och hoppas ni får en bra påskhelg!♥



Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback