Banana split


En favorit i repris idag, banana split! Den där blåa röran är gjord på endast blåbär och kvarg, går även att tillsätta valfri sötning om så önskas. Toppat med lite gotte som cashew, kokoschips och ännu mer blåbär, för blåbär kan man inte få för mycket av förstår ni hihi. 
 
Smaskade i mig detta idag för att ladda upp inför lite plugg. Det är nämligen så att vi slutar vid lunch varje dag den här veckan, och istället får lite hemstudier att arbeta med. Snacka om skönt! För även om det blir lite extra plugg, så vinner man otroligt mycket tid genom att sluta tidigt. Idag spelade jag b.l.a. in lite youtube-videos, gick ut en promenix, tränade och även pluggade då som sagt. Imorgon blir det gym direkt efter skolan och därefter möta upp lite vänner antagligen, för att plugga tillsammans :)
 
Så, jag hoppas att ni får en bra vecka ni med! ♥

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback