Kriget om goodiebags



Hej på er! Ännu en dags vila från träningen idag. Men imorrn blir det gym! För nu mår jag i princip bra. Hängde med Amanda, Frida och Emelie till stan idag efter skolan. Det var nämligen så att Pinkroom hade en massa rea och de första 25 som handlade efter 16 fick en varsin goodiebag med roligheter. Så vi var där en timma innan typ haha, men 20 minuter innan fyra stängde de butiken och sedan öppnade de den igen prick fyra... Går inte att beskriva hur sjukt det var haha! Speciellt inte i text. Men asså det var sjukt mycket folk, alla trängdes, knuffades, kröp under det där ''gallret'', slet åt sig vad de ville ha och rusade fram till kassan så fort som möjligt. Jag hade redan lagt undan vad jag skulle ha iaf, men asså det var det sjukaste jag vart med om! Och var så himla nervös innan också herregud... Tjejer ibland alltså ;) 
 
Men fick iaf min goodiebag till slut och det var så himla värt det, kommer visa upp vad som gömde sig i den samt lite annat jag köpt, i en haulvideo inom en snar framtid. Är grymt nöjd med både goodiebagen och det jag köpte! När jag kom hem så låg det dessutom en glossybox och väntade på mig, gissa hur glad jag blev? Som pricken över i:et hihi. Dessutom är jag sjukt nöjd med månadens box! Komemr antagligen visa upp även den inom kort. Så håll utkik!
 
Sedan när jag kom hem och packat upp allt, så lagade vi lite hemmagjorda hamburgare! Både egna burgare och eget bröd, med lite fullkorn i. Så ett lite nyttigare alternativ, men framför allt sååå mycket godare!!♥
 
Resten av denna fredagskväll ska jag mest ta det lugnt, lyssna på musik och slappa helt enkelt. Hoppas ni får en riktigt fin helg♥

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback