Matdagbok: Torsdag

Som sagt, eftersom flera tyckte det var intressant med matdagbok och jag själv älskar att läsa det på andras bloggar, så tänkte jag fortsätta med det någon gång ibland. Om ni inte gillar det, bläddra bara förbi helt enkelt. 

 

Frukost: Havregrynsgröt m. ägg, toppat med nektarin, kvarg, nötsmör
 
Lunch: Köttfärsröra med bulgur (skolmat)
 
Mellis: Naturell frozen yoghurt med massaaa frukt o gottigt
 
Middag: Kycklingsallad med ägg, grönsaker, salladsost
 
Kvällsmål: Antagligen kvarg med frukt och nötsmör (inte ätit det än)
 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback