Rixfm-festival

Har inte haft tid att blogga de senaste dagarna (dvs. igår hehe) men här får ni lite iphonepics från de senaste dagarna. Nu har skolan börjat igen för min del och dessutom är det något som kallas ''augustifesten'' just nu. Så det är en massa kul i stan just nu. 
1.Chokladchiapudding, hur himla gott då? 2. Lite morgoncardio före frukost och skolan. Trött som ni kanske ser haha, rätt svettig också för den delen hehe
 
1. Nyfixade naglar och finaste tatueringarna, älskar verkligen såna här tatueringar!. 2. Taggade inför rixfm-festival!
 
 
De bästa artisterna enligt mig var nog Molly Sandén och Jakob Karlberg. 
 
Idag har jag gått i skolan, första ''riktiga'' skoldagen. Men ja, det gick väl bra. Efter skolan drog jag och tjejerna in till stan för att gå på marknad. Imorgon ska vi åka in igen troligtvis och åka karuseller eftersom det även är tivoli i stan just nu. Så det blir kuuul :D 
 
 
 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback