Summerdays w. friends&family

Imorse vaknade jag väldigt hungrig och vad passar då bättre än att gå upp o göra sin favofrulle? Smoothie bowl gjort på banan, kvarg och jordgubbar toppat med sockerfri müsli. Plus ett helt perfekt kokt ägg o en kiwi. Perfekt frukost i mina ögon!
 
Har stått still här ett par dagar nu känns det som vilket är synd, men har annat som går före bloggen. Igår var jag med kompisar hela dagen. Först mötte jag upp Amanda, Emelie och Frida för en shoppingtur på stan. Hittade lite grejer och tänkte faktiskt göra en haul på det snart. Vi lunchade även på stan och hade det väldigt mysigt♥ När vi var klara på stan så drog jag och Amanda o träffade Fredde och Tim. Sen var vi med dem hela kvällen, riktigt kul var det! Vi drog o köpte glass, spela fotboll, tv-spel (som inte är min starka sida ehehe) o lite annat. En lyckad dag iaf, från början till slut :) 
 
Idag har jag vart i Vadstena med familjen. Väldigt mysigt också, vi lunchade b.l.a. där och gick runt omkring och njöt av vädret.
 
Det är dock inte bara bloggen som fått lida de senaste dagarna utan även träningen, veckans första pass blev idag! Och det fick bli hemma, dessutom hade jag svårt att koncentrera mig idag.Blir så ibland när jag tränar hemma tyvärr. Men aja, imorgon blir det gym iaf, wiho! :D



Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback