2016 is coming

2015 är snart över. 2016 är på väg. Ett helt år har vi nu lämnat bakom oss och ett helt nytt år står framför oss. Jag måste säga att nyår är på något sätt bland det bästa som finns. Vet att många blir exalterade vid nyår och det är en massa löften hit o dit. Faktum är att det inte beror på att 2015 blir 2016, utan allt hänger egentligen på dig själv. Bara för att det är nytt år kommer du inte börja träna o allt vad det heter. Det blir inte lättare bara för att det är ett nytt år, men enligt mig så är nyår på något sätt härligt. Det är liksom så spännande, det är bara så himla skönt att lägga ett helt år bakom sig. Ta nya tag.
 
2015 har vart ett så otroligt blandat år. När det kommer till allt. Har lärt mig så så himla mycket, om mig själv, om andra människor, om världen, om allt helt enkelt.. Har vissa stunder vart så glad att jag vill bara hoppa av glädje. Och vissa stunder har jag bara velat gråta dagen lång. Men måste säga att jag alltid har lärt mig något utav det som hänt. Har också insett att oavsett om det känns som att inget kan bli bättre, så blir det ändå alltid bättre. Mer eller mindre i alla fall. 
 
Detta år har nog vart det mest händelserikaste år i hela mitt liv. Det är bara så sjukt mycket som hänt. Hela tiden. Både bra och dåligt. Men måste säga att det i alla fall verkar som 2015 får ett väldigt bra slut. Och förhoppningsvis en väldigt bra start på 2016 :)
 
Nu är jag mer än redo på ett nytt år, har så himla mycket roligt inplanerat också. 2016 tror jag kommer bli mitt år om jag ska vara ärlig! 
Kom hem från en veckas semester i Spanien, Teneriffa igår. Så bjussar på 3 bilder därifrån :)
 

Kommentarer
MATILDA säger:

härliga bilder! :) gott nytt år!

2016-01-02 | 17:33:16
Bloggadress: http://matildays.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback