Fortfarande sjuk...

Åh såg så mycket fram emot att få ta mig till gymmet idag efter min förkylning men har en jobbig slemhosta, feber & huvudvärk... I natt så kunde jag inte sova för att jag frös så mycket, det gjorde t.o.m ont så mycket jag frös och jag låg bara och skakade. Trots tjocktröja, tjocka mjukisbyxor, tjockstrumpor, två filtar och täcke... Visste verkligen inte vart jag skulle ta vägen så ställde mig vid elementet i mitt rum i typ en kvart, men inte ens det hjälpte. Lyckades till slut somna som tur var men vaknade upp och mådde inte speciellt bra, var hur varm som helst istället och insåg att jag hade feber. Så självklart får gymmet vänta, det är ju inte mer med det. Är man sjuk så är man och bättre skulle det knappast bli av att träna. 
 
Men däremot tänkte jag slänga ihop lite nyttiga muffins senare, har funderat lite på ett recept ett tag som jag tror kommer bli rätt bra faktiskt! Recept kommer självklart om det blir bra! Så idag sysselsätter jag mig med lite lugnare aktiviteter och får se hur jag gör med skolan imorgon. Åh orkar inte vara sjuk, jag som trodde att jag va helt frisk ju :( Aja sånt händer. Hoppas ni mår bra finisar! Njut at det fina vädret också, skulle va så skönt att komma ut och gå lite men vet inte riktigt om orken finns där idag.. 
Ett par gamla godingar som jag bakade i Maj eller något sådant, recept HÄR
 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback