Full rulle

Hejsan vänner! 
 
Haha åh nej gud va töntigt det där lät... Men men hur som helst. Första dagen efter lovet, knappast någon ''chilldag'' om man säger så. Bedömningstillfällen i typ varje lektion och om inte det så har det ändå vart full rulle från morgon till kväll. Kom inte hem förrän strax före halv fem och då var det ju bara att sätta sig och plugga! Kuuul. Men nu är jag klar för idag och ska snart köra lite kvällscardio framför vampire diaries, cardio är ju inte favopasset precis men när man väl har börjat är det oftast skönare. Och framför ett avsnitt av tvd går det mycket lättare! Känslan efter ett riktigt svettigt och flåsigt cardiopass är ju alltid toppen hur som helst! 
 
Jag beklagar för att uppdateringen försämras nu igen när skolan början men ska försöka hitta lite tid till bloggen så fort jag kan, men som ni förstår är det mycket annat som går före. Men jag gör mitt bästa!♥
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback