Grym övning för rumpa/baksida lår

Imorse var det att gå upp rätt tidigt, eftersom jag och syrran skulle in till stan för att uträtta några ärenden, skriver mer om det senare. Mötte sedan upp pappa för att luncha tillsammans på stan. Kom hem strax efter ett och nu är jag precis nytränad! Blev ett benpass hemma, med lättare vikter/kroppsvikt. Lite mer övningar som även får upp flåset, föredrar gymmet till mina benpass dock men detta gick ju bra ändå. Men är tyvärr inte så mycket för lätta vikter och många reps, föredrar tungt och få reps istället. Men är nu iaf trött i benen och det är huvudsaken! 
 
Tänkte även tipsa om en grym rumpövning som jag brukar köra i mina pass hemma, passar perfekt som uppvärmning innan gymmet eller om man tränar hemma. Eftersom ni har efterfrågat mer inlägg om hemmaträning, så ska jag försöka visa fler övningar som man även kan utföra hemma framöver!
 
 
I denna övning startar du med att ligga på mage och sedan pressar upp benen mot taket. Utför övningen rätt långsamt och se till att verkligen pressa upp enbart benen. Inte så bra bilder tyvärr dock. 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback