Healthy pancakes for breakfast

 
Rena drömfrukosten där kan jag lova er alla, är hemma eftersom jag är sjuk och tyckte att jag var värd ett lyxfrukost idag så gjorde lite nyttiga pannkisar hihi♥ Plus en kopp av mitt absoluta favoritte, inte druckit det teet på flera månader men pappa köpte hem det häromdagen och det är verkligen helt vansinnigt gott! Åhh ni måste bara testa, tyvärr är förpackningen redan kastad för vi lade över alla tepåsar i en annan burk. Men det är iaf ett vitt te med smak av granatäpple, ni ser på den lilla lappen på bilden nedan:) 
 
Idag mår jag som tur är bättre och tror inte att jag har feber längre, hostan är kvar men hostar inte alls lika mycket. Fast när jag väl hostar känns det ungefär som jag svalt ett par knivar sådär men men haha... Så blir att vila upp sig idag och hoppas på att kunna gå till skolan imorgon! 
 
♥1 ägg
♥½ dl havregryn
♥½ dl kvarg
♥½ banan
 
Stavmixa ihop alla ingredienser och stek i kokosolja på relativt svag värme. Ät och njuuut!
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback