Legs


Idag var det dags för ett benpass som sagt, direkt efter skolan var jag helt tom på energi men laddade upp med lite mellis jag hade med och blev genast piggare. Har inte tränat ben på FYRA VECKOR på gymmet, blev aldrig något benpass förra veckan eftersom de är de tyngsta passen och ville ändå ta det någorlunda lugnt efter förkylning. Men idag så! Och det gick så grymt bra, är såååååååååååå glad just nu! För vet ni? Idag klarade jag några reps på 60 kg i squats!!!! Åhh helt otroligt vad glad jag blev verkligen. Kände mig så himla stark. När jag började gymma för ett halvår sedan körde jag 30 kg i squats, alltså dubblat vikten nu :D Gud vilket självförtroende man får asså. Körde därefter en massa andra övningar som tog död på ben&rumpa hehe.
 
Väl hemma blev det en massa lax&potatis (hungrig som en varg såklart hehe) och nu har jag suttit och pluggat i 1,5h... Är inte ens klar än men ska ta en paus nu ett tag. Som tur är så finns endorfinerna från träningen fortfarande kvar, så de hjälper lite ändå♥
 
Uppvärmning: Löpning 5 min
 
Squats:
20 kg 10x1
40 kg 10x1
50 kg 10x1
55 kg 7x1
60 kg 4x1 (PB)
50 kg ?x2
 
Vadpress i smith: 40 kg 10x3
Utfall med kick framåt i smith: 30 kg 10x3/ben
 
Cable kickbacks: 23 kg 10x3/sida
sneda utåt: 14 kg 10x3/sida
 
Benpress: Dropset m. 3 drops x4
 
Press i chinsmaskinen: 10x5/ben
 
Benpress: ? kg 10x1
 
Avslut: STRETCH
 
Blev totalt ca. 75 minuters intensiv träning. 
Svettig och go efter att ha kommit hem.

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback