Make up store

I julklapp av min moster och morbror fick jag en 50 minuters sminklektion på make up store, plus att jag fick välja valfria produkter efteråt för summan 495:-! Så först åkte jag och syrran in till stan för att klippa oss, därefter begav vi oss till make up store. Kan säga att jag lärde mig supermycket om hur man ska lägga en sminkning, saker som jag inte hade en aning om! Lärde mig vilka färger som passar för just mig, vad som är bra att tänka på när man lägger en make up, lite allmäna tips och trix, samt fick en inblick i hur man kan använda olika produkter såklart. Var verkligen riktigt roligt! Inte nog med att jag gick där ifrån med en snygg sminkning och lite valfria produkter från mitt favoritmärke, jag gick därifrån med enormt mycket mer lärdom om just smink! Superkul :D
Såhär blev det slutgiltiga resultatet! En bra bas, neutrala ögonskuggor, läppstift i min egna läppfärg, mascara och så fyllde hon även i mina ögonbryn. Vilket jag dock inte är så van vid hehe så vart lite konstigt att se sig själv så. Men en väldigt fin sminkning hur som helst!
Som sagt fick jag även välja lite produkter efteråt för summan 495:-, vilket är gryyymt eftersom jag älskar deras smink! Om jag hade råd hade allt mitt smink i princip vart från make up store, men tyvärr kostar det lite för mycket för min plånbok så köper aldrig smink där tyvärr. Men valde hur som helst ett matt puder, en gulaktig ögonpenna (genom att använda en gul istället för vit så ser ögonvitan vitare ut, lärde mig det idag hihi), en brunaktig ögonskugga (som ni ser på bilden ovan också) och så var det bara några få kronor kvar så då valde jag en puderpuff. Alla produkter användes i min sminkning idag och tyckte de var väldigt bra så är supernöjd!
 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback