Mysfredag

Två bilder från igår då jag och syrran gick ut och fotade lite efter att ha klippt oss och jag hade besökt make up store. Mer bilder kommer framöver!
 
Redan fredag och en vecka av ledighet har redan passerat, liksom vaaa??? Vart tog tiden vägen? Men hur som helst, idag blev det ju som sagt gymmet och när jag kom hem åt jag och syrran lunch. Efter det har jag rensat lite lådor i mitt rum samt städat och fixat lite annat smått och gott. Och nu iväll åt vi lite gomiddag med sötpotatis och andra rotfrukter i ugn med fläskfilé. Älskar verkligen rotfrukter i ugn så grymt mycket, så det tillsammans med fläskfilé är ju bara för gott! Är mätt och belåten nu men snart blir det lite tv-mys, har gjort lite nyttig choklad till ikväll igen hihi och ska skära upp lite grönsaker att dippa. Hoppas ni får en bra kväll, xoxo.
 
 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback