Power

Alltså åhhh, så otroligt megaglad så det är ju inte riktigt klokt. Äntligen är jag tillbaka på gymmet igen!! Så glaaaad. Körde rygg och axlar idag. Och vet ni vad? Trodde ju att jag hade blivit svagare under dessa tre veckor utan gym men nej nej, fick personligt rekord i pull-ups! Har förr bara klarat en men det har vart nära att jag klarat två, men idag satt den där andra också, lyckades alltså göra två pull-ups hihi. Dock gick det bara en gång men nu gäller det bara att öva, öva, öva! Längtar redan tills morgondagens gympass hihi♥ Fotade även lite på gymmet under tiden jag tränade, är det något ni tycker att jag ska fortsätta med? Svårt när man inte har någon som kan hjälpa till men om man vill så går det! Inte någon bra kvalité tyvärr.

Uppvärmning: Pull-ups
 
Militärpress:
12,5 kg 13x1
15 kg 7-10x4
17,5 kg 3-4x4
Stångrodd:
22 kg 10x5 (varvade mellan smalt och brett grepp)
Axellyft åt sidan: 
5 kg i varje hand 10x4
Hantelrodd:
10 kg 10x3/sida
Baksida axlar i cable:
23 kg 10x4
Stående rodd i cable:
20 kg 10x4
Sittande latsdrag i cable:
16-18 kg/sida 10x4
Inåt rotationer:
7 kg 10x3/sida
Stående latsdrag i cable:
? kg 10x4
 
DENNA övning ?x?
 
Avslut: Tabataintervaller på spinningcykel+ stretch
 
Totalt 1,5h på gymmet. 
 
Militärpress. Favoövningen för axlar, helt klart. Grym övning! 
Och favoövningen för rygg: Stångrodd! En av de få övningarna jag faktiskt får kontakt med ryggen och inte en massa andra muskler som blandas in. 

Kommentarer
Anonym säger:

Sjukt bra inlägg, det skulle vara jättekul om du la upp fler bilder från gymmet :)

2015-02-21 | 01:14:27
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback