Skidor med bestie

iphonepic. Morgonens frulle, gröt med havregryn&vatten, ägg, chiafrön o kokosolja toppat med en massa gott. Bästa uppladdningen inför sista skoldagen innan 2 veckors prao hihi.
 
Japp, precis som jag nämnde nyss så har jag nu prao i två hela veckor! Ska bli sjukt kul faktiskt för jag ska praoa på en restaurang & café, så kommer få skära sallad, göra smörgåsar, hålla rent i matsalen och allt sådant. Ser verkligen fram emot det! Men först är det helg. Och ikväll har jag hjälpt till här hemma inför släktkalas imorgon, för då fyller Evelina 11 år! Så då blir det kalas här hemma :) 
 
Igår efter skolan så blev det ett pass för axlar&rygg och därefter hann jag vara hemma i ca. 20 minuter innan det var dags att åka iväg igen. För då blev det skidåkning! Vi hämtade upp Amanda och så tog vi med matsäck och sedan så blev det lite kvällsåkning. Grymt kul verkligen och jag skrattade så jag grät flera gånger, både jag och Amanda lyckades ramla haha. Första åket i den svarta backen så gjorde Amanda världens vurpa och efter bara något åk efter lyckades hon gå ner i split med skidorna nästan hahaha. Åh herregud fick mig ett gott skratt kan man ju säga iaf. Och jag lyckades på något sätt tappa balansen så jag åkte baklänges och landa på magen... Men kul som bara den var det och annars gick det väldigt bra! ;)
 
 
 



Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback