24th January, 13:07

Imorse vaknade jag hungrig som bara den men kvargen var slut så traskade ner till affären för att fylla på. När jag och syrran kom hem gjorde vi båda gröt, syrran gjorde sin egna variant av davosgröt och jag kokade min på  1 dl havregryn och ½ minibanan. Toppade med kvarg&hallon samt jordnötssås med 1 liten klick jordnötssmör utblandat med mjölk. Bra start på dagen med bra frulle i magen! 
 
Efter det har jag b.l.a. packat gymväskan, bakat lite nyttigt godis till mig ikväll (nyttiga chokladbollar som jag dock misslyckades lite med men de får absolut duga som snacks) plus förberett lite mellis tills efter träningen. Sedan har jag tvätttat några maskiner tvätt och så även tagit det lugnt såklart. Blir att åka til gymmet senare för ett axel&arm-pass. Ska bli så himla kul för har inte tränat på gymmet sedan onsdag så är väldigt taggad! 


Bjuder på en liten egopic också med appen retrica, älskar deras effekter så myyycket♥


Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback