Best combination ever

Detta mina vänner, kan vara den bästa kombon jag vet! Grönt äpple med kanel och jordnötssmör! Alltså herregud så gott. Plus lite kvarg till det. Älskar gröna äpplen, de är så himla saftiga och sursöta. Perfekta mellanmålet, bild från igår. 
 
Förövrigt så känner jag att min blogg är väldigt tråkig just nu, önskar att jag kunde göra inlägg med bättre kvalité osv. Dvs. bra och intressanta inlägg samt bra bilder. Men just nu är det oftast mobilkameran som åker upp när jag ska fota, men ska absolut försöka skärpa mig med det. Tror dessutom att det blir bättre nästa vecka då jag ska få mitt kost och tränings-schema! Då har jag en massa träningsglädje att dela med mig av. Den här veckan har jag enbart kört hemmapass än så länge, imorgon blir det äntligen gymmet men annars har jag bara kört hemma. Sitter här ombytt till träningskläder och ska strax få svettas lite hehe. Och svettas är verkligen det rätta ordet eftersom cardio står på schemat. Är väl knappast supertaggad på det eftersom cardio, isn't my thing really. Meeen bara att bita i det sura äpplet (höhö, bara för att jag skrev om sura äpplen ;P) och kötta på! Blir troligtvis crosstrainer+ lite tabata-intervaller. Känns skönt att få röra på sig lite och tänka på något annat en stund, efter första skoldagen som vart supermegaseg! 

 
Vad tränar ni idag?♥

Kommentarer
Aschmanda säger:

Tränar endast dans typ, och lite gym pass ibland en gång i veckan en timme :P haha

sv: Lycka till :) <3

2015-01-08 | 23:23:22
Bloggadress: http://aschmandas.devote.se/
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback