Blåbärs&Kokos-röra

Hej på er!
Idag blev det en välbehövlig vilodag så jag kan ta tag i allt plugg ordentligt. Direkt efter skolan var det bara att fortsätta plugga... Dock sjukt hungrig när jag kom hem så gjorde mig såklart lite mellis innan det, annars lär jag aldrig kunnat plugga! Blev en favo i repris men med annan smak än hallon, proteinrik blåbärs&kokos-röra samt ett kokt ägg. Drömgott! Testa, på en gång. 
 
Efter middagen blev det en promenad i vintermörkret med familjen och det var himla skönt att få komma ut en sväng för lite motion. Nu ska jag resten av kvällen, checka att allt plugg är inpluggat i hjärnan och finslipa på alla inlämningsuppgifter. Därefter blir det bara att läsa lite bloggar och så vidare för att varva ner och avsluta dagen på ett bra sätt, xoxo♥
 

½ dl blåbär
♥½ banan
♥½ dl kokos
♥1 dl kvarg
 
Tina blåbären lite ev. Mosa sedan blåbären och bananen i en skål. Man kan även stavmixa om man vill få det ännu ''finare''. Tillsätt kvarg och kokos och rör om. Smaka av och se om du är nöjd med smaken, man kan såklart tillsätta lite honung/annan sötning om man vill men bananen ger en del sötma så det behövs inte enligt mig iaf. 
 
Totalt ca. 17 g protein per portion (räknade inte in ägget såklart).

Kommentarer
GoForFit säger:

Åh, ser sjukt gott ut! :))

sv: Det ska jag kika på! :D Tack!

2015-01-28 | 13:54:47
Bloggadress: http://goforfit.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback