Perfektion- Frulle

 
Denna frukost kan jag verkligen kalla perfektion. ''Orginal''-havregrynsgröt gjort på enbart havregryn&vatten, toppat med kvarg, jordgubbar och nötsmör. Och så blandas det såklart ut till en enda röra. Svårare än så behöver det inte va för att det ska vara en underbar frulle. Plus ett ägg till det jag hade färdigt i kylen, sådär perfekt kokt när mitten av äggulan är rinnig. Åhh perfekt frukost i mina ögon! Hur ser en perfekt frukost ut för er?
 
 Efter skoldagen körde jag lite axlar&armar på Friskis, gick väldigt bra och körde faktiskt några reps på 17,5 kg i militärpressen. Kändes riktigt härligt faktiskt, ska fortsätta med det och försöka höja mer så småning om! :D Blev lite drygt 1h träning och sedan hämtade pappa upp mig och vi åkte till ett shoppingcenter en sväng, hade egentligen inte alls tänkt köpa något men lyckades få med mig två stycken träningslinnen hem ändå hehe och är supernöjd! Köpte dessutom nya träningstights igår som jag är huuur nöjd med som helst, alltid velat ha ett par gråa såna och igår kunde jag inte vänta längre haha så nu har jag lite nytt och fint i träningsgarderoben! Alltid kul ju :)
 
När vi kom hem så gjorde jag lite sallad till middag efter ett tag med kyckling, ägg, fetaost och en massa grönsaker. Mumma! Ska nu packa lite mer inför imorgon för då ska jag och tjejerna ha vampire diaries- marathon!! Åhh kommer bli så grymt kul verkligen, har laddat upp med gottsaker och celsius så vi ska hålla oss vakna haha ;) Vet inte riktigt om jag hinner blogga imorgon men vi hörs i helgen om inte annat! 

 



Kommentarer
HJJONSSON säger:

Mums!

2015-01-29 | 20:40:45
Bloggadress: http://www.hjjonsson.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback