T.R.Ä.N.I.N.G.S.V.Ä.R.K.

Vaknade upp med träningsvärk i heela överkroppen! T.o.m. i ryggen, i latsen! Kan ni fatta att jag var överlycklig eller haha? Äntligen hittat en övning som jag faktiskt får kontakt med i ryggen, pull ups kommer definitivt bli en ny favoritövning. Kommer säkerligen slänga in lite träning av pull ups lite i alla möjliga pass. Så kul! :D 
Igår efter middagen så blev det lite tv-mys med nötter och äpple med kaneldipp. Enkelt men väldigt gott! Gröna äpplen är ju som sagt en av mina svagheter hehe. 
 
Idag ska vi till moster och morbror igen eftersom min morbror fyllde 40 år i tisdags så idag blir det 40-årskalas! Kommer en massa folk och säkert många som man inte träffat på en evighet så det bli nog trevligt. Men måste nog snart börja fixa mig, har målat naglarna klara nu precis men ska locka håret och sminka sig och håret lär ju ta sin lilla tid så bäst att börja i god tid. Hoppas ni alla får en trevlig lördag! 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback