Veckans träning

 
Denna veckan har jag skrapat ihop en hel del pass, har verkligen fått tid till att träna när jag slutat så tidigt hela veckan. Blev enbart en vilodag och den dagen ägnade jag åt att städa en massa så blev ''aktiv vila'' ändå. 
 
Vecka två på mitt kost&tränings-schema är dessutom avklarad och det känns jättebra just nu! Har fått mycket tips och lärdom som jag kommer ta med mig framöver, även när kostschemat är över. Och jag vet inte om det bara är ren inbillning men tycker trots allt att jag börjar se mer resultat sedan jag började med detta! Får se hur det är när jag är klar :) Men har ju verkligen vart noga med att få in alla muskelgrupper under en vecka. Förr har jag slarvat lite med det men är så otroligt glad att vara igång på riktigt igen! 
 
Tyvärr lär kommande veckan inte se riktigt likadan, drunknar i plugg verkligen plus en massa annat, saker som jag ser fram emot också! Men ska försöka så gott jag kan att även få in träningen, mår ju så mycket bättre en sådan här kanonvecka än när man får lägga träningen åt sidan. Bara att planera!
 
 
 
 

Kommentarer
Elin Almqvist säger:

Tycker du är så himla duktig som har motivation till att träna! Det kan jag säga att det har inte jag! Fortsätt så du är jätte duktig! Keep up the good work! Kram på dig fina du!

Svar: Åh tack dina fina ord gör mig så glad verkligen! Och jo visst är motivationen svår att hitta, den försvinner såklart för mig med ibland.. Men om man lyckas hitta den så är det snarare omöjligt att sluta träna! Det gäller bara att hitta en träningsstil man gillar+ att verkligen ta sig ur sin ''comfortzone''. Och jag är säker på att även du kan hitta motivationen, kram på dig! <3
Jennifer

2015-01-26 | 18:20:49
Bloggadress: http://elinalmqvistt.blogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback