Äntligen tillbaka

Hej på er! Nu är jag äntligen tillbaks igen. Jag har vart i skärgården ett par dagar som sagt, men kom hem i söndags men har trots det inte haft mycket tid att uppdatera tyvärr... Det är verkligen hur tråkigt som helst men nu hoppas jag verkligen att jag kan lägga mer tid på bloggen! Det är ju så himlans kul :)
 
Hur som helst, har haft underbara dagar i skärgården. Trots dåligt väder några dagar så blev det till slut underbart väder. Har åkt tub bakom båt (vilket var skiiiitkul men sjukt läskigt, ramlade av flera gånger haha), åkt vattenskoter, badat, solat o en del mer. Riktigt avkopplande. 
 
Dock saknat mina vänner sjukt mycket, hade inte träffat Frida på EN HEL MÅNAD! Det är helt sjukt verkligen. Men igår så träffades vi hemma hos Julia iaf och hade det sjukt mysigt, ska berätta mer om kvällen snart! 
 
Idag kom jag hem runt tio vilket var rätt skönt, vi har vart ute och plockat en massa blåbär i skogen faktiskt! Rätt mysigt ändå och definitivt så värt det för nu har vi 2 liter nyplockade blåbär i kylen, närdodlat och ekologiskt, o gratis! Perfekt :) Sedan har vi även vart på bio vilket var himla mysigt. Efter det blev det ett pass hemma för axlar, eftersom jag inte kunde ta mig till gymmet idag. Säger bara att man ska INTE underskatta hemmaträning! Brännde sjukt i axlarna, riktigt härligt. 
 

 
 



Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback