Back&Biceps

 
Hej på er! Gårdagens misslyckade pass är nu helt bortblåst kan kan jag lova, för oj så grymt pass jag fick till idag! Rygg och minibiceps fick sig en rejäl omgång och gryyym kontakt fick jag och körde slut på musklerna ordentligt. Kändes inte jättekul imorse när klockan ringde en lördagsmorgon men sååå värt♥
 
Uppvärmning: Öva på pull-ups och chins (ÄNTLIGEN klarar jag chins!!!)
 
Latsdrag:
40 kg 8x4
45 kg 5x1
 
Superset:
Sittande latsdrag i cable (båda sidor): 23 kg/sida 10x4
Bicepscurls i cable (båda sidor m handtag): 5 kg/sida 10x4
 
Stående latsdrag m. rak stång i cable: 30 kg 10x4
 
Bicepscurls m. rep i cable:
23 kg 12x3
25 kg 10x2
 
21 bicepscurls: 12.5 kg 7 halva nere, 7 halva uppe och 7 hela (en riktig KILLER som jag fått från @fitspooration på insta, testa!)
 
Enhandsrodd m. hantel: 17.5 kg 10x4/sida
 
Enhands bicepscurls: 9 kg/arm 10x3
 
Preacher curls m z-stång: 20 kg 3x3 (hahaha var sååå trött så orkade knappt 3 st....)
 
Sittande latsdrag i ''maskin'': ?kg 10x4
 
Stångrodd: 30 kg 10x4
 
Avslut: 15 minuter cardio på löpband
 
Hann med väldigt många övningar på ca. 1h & 20 minuter. Svetten droppade efter detta pass, i promise!
 
 
 
 
 
 



Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback