Favorit för triceps

 
Scullcruschers. En övning som jag sett flera andra göra förut, men som jag själv inte testade förrän bara någon månad sedan. Den är grym säger jag bara! Får verkligen sjukt bra kontakt i triceps, annars tycker jag det är svårt att få riktigt bra kontakt i triceps. Tycker att många tricepsövningar bara gör att jag får ont i axlarna osv. Men denna är verkligen riktigt grym! Tycker verkligen ni borde testa. Jag kör med z-stång, men den funkar säkert bra med rak stång eller hantlar t.ex. också. 
 
Tänk på att inte lasta på för mycket vikt bara, du ska orka hålla emot och stanna upp precis vid pannan och sedan orka pressa hela vägen upp. Har även sett vissa köra bakom huvudet, men jag får mest ont i axlarna då. 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback