Min träningsresa

 
Gjorde en video igår där jag pratar lite om min ''träningsresa'' eller vad man ska säga. Varför började jag träna, hur gammal var jag och hur har vägen dit jag är idag vart? Om ni har frågor får ni gärna ställa de i kommentarsfältet så svarar jag :)
 
Glömde dock tillägga i videon att jag självklart har dåliga dagar ibland även nu, vissa dagar har man ingen motivation och allt känns jobbigt. Men det har ju precis alla, så är det bara. Men jag menar bara att jag älskar den livsstil jag lever idag :)

Kommentarer
Ditt största fan! säger:

Tjena Jenna undrar bara vad ditt konto på youtube heter? Vill gärna kika in och kolla haha
Och jag tycker verkligen att du ska göra videos när du gör hemma pass så man får insperation och kan börja själv att träna för skulle jättegärna vilja det😊

Svar: Hej, va söt du är! Mitt konto på youtube heter jjenniferandersson :) Va kul att du tycker det, för det är något jag själv skulle vilja göra! Ska absolut tänka på det i framtiden, mer såna videos ska bli :D Kram på dig<3
Jennifer

2015-08-02 | 19:50:15
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback