Myskväll med bästa vännerna

Igår så träffade jag som sagt äntligen tjejerna hemma hos Julia. Vi hade en massa frukt och chokladfontän så vi lyxade till det lite. Sedan så grillade vi lite gott. Vart en riktigt mysig kväll, vi satt ute och spelade kort med tända ljus på kvällen, pratade, skrattade, pratade, skrattade och pratade lite till! Blir ju så när man inte setts på så länge. Har lite bilder från mobilen också.
 
Dessutom har Amanda fyllt år och Frida fyller år snart, o sen hade vi inte firat mig heller (som fyllde år i April haha) så det blev att vi firade oss alla tre! Med lite presenter och sånt. Kan säga att jag fick så sjukt fina presenter verkligen! Hade inte ens haft en tanke på det eftersom jag hade fullt upp med att själv köpa presenter haha... Hade iaf en sjukt himla mysig kväll med världens finaste vänner♥
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback