New hair



Hej på er!
 
Idag var jag äntligen och klippte mig, kan säga att det vart rätt många centimeter som försvann, men guuud så skönt det känns! Älskar känslan efter ett besök hos friösren. Håret är som silke! Mitt hår var så himla slitet och jag var bara så himla trött på det. Så nu känns det fräscht igen :) Tycker dessutom att det är väldigt kul med en förändring, var trött på mitt mellanlånga hår helt enkelt!
 
Efter det så åkte vi hemåt, blev ett dopp i poolen innan det var dags för lite käk. Grillat kött med klyftpotatis och hemgjord tzatsiki, muuuums♥ Äkta sommarmat! Hoppas ni haft en fin sommardag finisar.

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback