Rygg, axlar & biceps

 


Latsdrag.

Militärpress.
 
Hej kära läsare!
 
Jag kom hem från Norge i söndags men har ändå inte bloggat alls? Känns väldigt tråkigt, för jag kan säga att jag har väääldigt mycket inlägg att dela med mig av just nu. Från Norge såklart, men även träningsinlägg och vissa videos jag vill spela in osv. Men det enda är att jag ska iväg igen idag, ska till skärgården och vara där tills på söndag. Så kommer inte kunna blogga något knappt nu heller... Men ska försöka tidsinställa så mycket inlägg jag hinner i eftermiddag och sedan fortsätta blogga som vanligt förhoppningsvis nästa vecka! 
 
Hur som helst, känns det ändå skönt att vara hemma igen faktiskt. Har haft det u n d e r b a r t på resan, så otroligt vackert i Norge och himla mysigt att resa tycker jag. Så har haft en toppenresa iaf. Men såklart är det skönt att vara hemma igen. Igår blev det ett benpass på förmiddagen, på eftermiddagen/kvällen var jag med Amanda. Hinner knappt träffa mina vänner just nu för att när man väl är hemma någon dag så är typ alla andra iväg osv haha... Men får hoppas det blir mer nästa vecka :) 
 
Idag ringde klockan vid sju, bara att tagga till sig lite för ett morgonpass! Älskar att träna på morgonen, även om det känns fruktansvärt när man går upp så tidigt. Men känslan under passet idag var grym! Och även efter såklart. Men det var verkligen ett toppenbra pass för rygg, axlar och biceps. Nu blir det dock inget gym på nästan en vecka. Men förhoppningsvis lite träning ändå :) 
 
Har även börjat lägga in minst 15 minuter kondition efter mina styrkepass nu, vill verkligen få in kondition i min träning nu så hoppas jag får lite resultat av det så småningom också. Idag kändes det faktiskt väldigt bra så trots att jag hade planerat att stå på löpbandet 15 minuter så blev det 20 istället. Svetten rann efteråt kan jag säga... Sjukt varmt just nu pågymmet dessutom! Helt galet... Dock var det värre igår när jag hade tajt t-shirt och långa leggings, idag hade jag iaf shorts och ett tunt linne. Verkligen tur!
 
Ni ser iaf lite av dagens övningar ovan, bilderna är tagna i hotellgymmet i Norge. Testade faktiskt lite nya övningar också under dagens pass, några nya favoriter blev det faktiskt! xoxo

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback