Summer



Två bilder från idag.
 
Har haft en väldigt bra sommardag, efter lunch precis så regnade det en skur dock. Men efter ett tag avtog regnet och solen kikade fram, till slut var det klarblå himmel! Så blev sol och bad, i poolen där det var 30 grader varmt! Riktigt skönt måste jag säga. Plus en massa god vattenmelon, det är ju dröööm så här på sommaren.
 
Senare gjorde jag i ordning mig för då skulle vi som sagt ut på restaurang. Jag beställde en ceasarsallad med kyckling och helt ärligt, det var nog den godaste ceasarsalladen jag ätit, någonsin! Huuur god som helst verkligen med en massa smarrigt. Vi kom hem runt niotiden och då begav jag mig ut på en kvälls pw i nästan en timma. Riktigt skönt en sommarkväll som denna med bra musik i lurarna. 
 
Nu är jag dock himla trött, har vart trött hela dagen sedan jag mosade benen totalt på gymmet haha... Alltid svintrött efter mina benpass just. Dock inte jobbigt trött, utan så där ''mysigt'' trött ni vet haha ;)
 
Aja, hoppas ni haft en fin dag kompisar, xoxo♥

Kommentarer
Sofia säger:

Härliga bilder!!

2015-07-16 | 06:39:16
Bloggadress: http://reduxsquad.com
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback