Westcoast

Då var man hemma igen! En toppenresa med familjen til västkusten blev det och det är ju verkligen helt underbart på västkusten. Så otroligt mysigt och när solen skiner är det helt fantastiskt! Vi hade ändå tur med vädret, regnade dock en dag men annars har det vart soligt :) Tänkte iaf visa lite bilder från resan, tänker väl inte skriva superdupermycket till varje bild, låter bilderna tala för sig själv!
Hur som helst, bilden ovan var från första kvällen då vi åt på en restaurang. Huuuuur gott som helst! Lax med potatis, sparris o en massaaa annat smarrigt. Godaste på länge.
Jag & syrran fick en varsin alkoholfri drink som var huur god som helst den med!
Glassssss.
En extra stor räkmacka, som var sjukligt god den med haha. Allt är gott ;) Nej men det är ju underbart för typ all fisk och skaldjur är ju färsk på västkusten. 
Fiska krabbor gjorde vi också! Vi fick upp ca. 5 st, så det var väldigt kul! Vi släppte ju dock såklart tillbaka dem sedan igen.
Ännu mer fisk hehehe...
Sista kvällen så skulle Tomas Stenström uppträda där vi bodde och vi tänkte att vi kunde gå dit och kolla lite grann bara. Jag visste knappt att han hade några mer låtar än ''Slå mig hårt i ansiktet'' så hade väl inga förväntningar direkt. Men det var faktiskt riktigt bra! Om man hade lyssnat på hans låtar innan så hade det blivit ännu bättre dock men aja. Det var väldigt bra drag på det och mycket bra låtar faktiskt. De flesta stod väl och väntade på hans kända låt så när han körde den som sista låten var det verkligen riktigt bra, för alla vart så glada haha. Så det var verkligen riktigt kul!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback