AB WORKOUT

 
 
Hej på er finisar! Lördag var det idag ja. Inget gym för mig idag men blev ett litet kort och intensivt magpass i förmiddags i alla fall. Brännde ordentligt i magmusklerna! Sedan har vi vart iväg en sväng, b.l.a. åkt förbi Bråvalla och kikat. Inte vart inne men kollat utanför. Åhh vill bara gå in juu haha... Därefter åkte vi och handlade en sväng. Sedan har vi lagat mat, rökt röding med färskpotatis, mmmmm...♥
 
Nu ikväll blir det lite tv-mys med familjen, har bakat lite nyttiga chokladbollar som snacks. O så lite grönsaker med dipp osv... Gottigt :) Blev en lugn lördag idag. Imorgon blir det att packa en massa dock. För på måndag ska vi bila till Norge! B.l.a. hälsa på vår kusin men sedan åka runt lite med bilen och bo på hotell i en vecka. Så det ska bli riktigt mysigt! 
 
Här är förmiddagens magpass:
Hängande benlyft böjda ben 10 st
Ab track 20 st
Liggande benlyft 15 st
V- ups med vikter 15 st
Crunches med benen i 90 grader 12 st
Russian twist 20 st
Nudda tårna åt sidan 25 st
 
x3 (kör alla övningar utan vila, vila sedan någon minut eller två och kör alla övningar igen, totalt 3 varv)
 
 
 
 
 



Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback