Ett proppfullt gym

 
Hejsan vänner!
 
Idag fick jag ett mess av Amanda runt elvatiden, där hon frågade om någon ville hänga med till stan. Jag stod där i pyamas och hade precis käkat frukost och bussen gick om 45 minuter. Så hade inte direkt mycket tid att fixa mig, välja kläder, packa gymväska och allt man ska göra men vad tusan, spontant gillas ibland! Så blev en shoppingrunda och lite restaurangmys med Julia och Amanda idag. Sa till mig själv att jag inte skulle köpa något eftersom jag shoppade en del förra veckan, men det gick inte så bra hehe. Hittade min nya favorittröja som jag kommer ha på mig livet ut, typ. Haha.... Även örhängen och lite sånt. Men blev väldigt nöjd med mina köp iaf!
 
Runt fyratiden köpte jag en Nocco och traskade iväg till gymmet. Det öppnade inte förrän fyra idag och eftersom jag var där typ när det öppnade kan jag ju säga att det var rätt smockat där idag.... Det har ju vart stängt två dagar nu i midsommar och eftersom det öppnade så pass sent idag passade väl alla på att gymma då. Hade egentligen tänkt ett axel&rump-pass men bytte ut det mot axlar&mage istället. Fanns ingen chans att jag skulle få till ett bra pass för ben/rumpa när allt var upptaget heeela tiden. Men men, det gick väl rätt bra ändå trots sjukligt mycket folk. Väl hemma blev det lite kyckling från gårdagen och nu tänkte jag om ett tag gå en liten kvälls-powerwalk. Hoppas ni får en bra kväll!♥

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback