Healthy lunchtips

 
Idag visste jag inte riktigt vad jag skulle äta till lunch, så fick bli en väldigt ''random'' måltid idag haha. Men sååå gott! En ny favorit faktiskt. En kycklingfilé och tomater, samt banan som jag värmde lite i micron. Har ni testat det? Såååå gott blir det. Men hur som helst, ni ser nog vad det är förrutom den där gula ''sörjan'' haha. Har aldrig testat detta förr men det var grymt gott verkligen! Vi hade lite färdigkokt ris i kylen, så jag gjorde lite äggröra på 1 ägg och sedan blandade ner lite ris i själva äggröran. Så det blev en blandning av ris och ägg helt enkelt. Och så lite örtkryddor på det. Alltså det går inte ens att beskriva hur gott det faktiskt blev! Så himla krämigt och mmmmmmm.... Perfekt♥
 
Hela måltiden innehöll lite drygt 40 g protein. 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback