Kvällsträning



Hej på er! Ett rygg&biceps-pass blev det ikväll, gillar att träna på kvällen för det känns så ''mysigt'' på något sätt haha. Blev iaf ett väldigt lyckat pass och fick bra kontakt. Testade även på höja vikterna lite i marklyft, till 50 kg. Det gick bra tyckte jag! Har kollat på lite videos oså på youtube om teknik osv. Gör säkert många småfel men det känns ändå rätt bra måste jag säga. Tror jag har koll på de ''största misstagen'' man kan göra i sina lyft och när jag kollar tekniken i spegeln så tycker jag ändå det ser bra ut. Dock så är jag ingen expert på detta direkt och om någon väldigt kunnig person hade sett mig hade jag nog fått många tips haha :) Men tycker ändå det är en grym övning och det är bara att öva, öva, öva!
 
Kom hem runt niotiden och ätit lite kvällsmål osv. samt packat om gymväskan, för imorgon ska jag upp med tuppen för att vara på gymmet så tidigt som möjligt. Har faktiskt aldrig tränat (gym) på morgonen, asså dvs. innan tio. Så vi får väl se hur det går! Är väldigt taggad iaf faktiskt, men vet inte hur det kommer kännas att gå upp ca. 3h tidigare än vanligt hehe... Men det ska nog gå bra! Ätit lite extra kvällsmål ikväll så att jag har extra energi tills imorgon. Förhoppningsvis är det inte så sjukt mycket folk heller, hoppas jag iaf! 
 
Men nu borde jag ta och fixa mig för natten så jag orkar träna imorgonbitti, godnatt och sov gott♥

Kommentarer
Sofia säger:

Härligt :D

2015-06-23 | 05:54:42
Bloggadress: http://reduxsquad.com
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback