Morgonträning


Beklagar för så mycket egopics men har tyvärr inte så himla mycket annat att bjuda på just nu hehe. Ska försöka bättra mig!
 
Hej på er!
 
Som sagt så var jag på gymmet väldigt tidigt idag, eller ja, tidigt för att vara mig i alla fall haha. Klockan ringde vid sju och kan ju säga att jag var tvungen att kämpa för att få bort tankar som ''Nej men jag behöver ju inte gå upp nu, kan ju sova 3h till egentligen'' och ''Det spelar ingen roll om jag väntar med att träna lite''... Men jag lyckades ändå ta mig upp och det var ju tur det, för blev ett riktigt grymt pass trots allt! Drack en proteinshake innan samt en banan, så tränade iaf inte på en helt tom mage. För det hade jag aldrig klarat haha...
 
Körde i alla fall bröst, triceps och mage, det var så himla lugnt och skönt på gymmet vid denna tid! Kändes riktigt ''mysigt'' att träna på morgonen, haha svårt att förklara men testa själva så får ni se. Kan tänka mig att man får samma känsla när man tränar typ en fredagskväll eller så också. En väldigt bra start på dagen helt enkelt och absolut inte sista gången! Just bröst och triceps har jag förut tyckt vart ganska tråkigt att träna och faktiskt något jag hoppat över, bröst vet ni ju kanske att jag inte hade tränat på flera månader för ett tag sedan. Har inte prioriterat det så högt helt enkelt, inte fått någon bra kontakt, tråkigt och inte känt att jag har haft så stort ''behov'' av det. Men nu älskar jag faktiskt att träna bröst och triceps! Kanske för att jag hittat nya övningar som jag faktiskt får riktigt bra kontakt i? Kul är det ju iaf så hoppas nu att jag blir lite starkare :)
 
Tränade i ca. 2h och var rätt tom på energi mot slutet så direkt efter passet tog jag mig hem så fort jag kunde för en extra stor frulle, eller ska jag säga brunch? En stor skål gröt med en massa gott till, samt lite riskakor vid sidan om. Mums på det! Var så hungrig att jag nästan darrade när jag kom hem haha, men som tur var kom hungern inte förrän jag var på väg hem iaf! Smakade iaf otroligt bra med frulle efter ett morgonpass. 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback