Morning gym

Hello!
Startarde denna dag med ett gympass. Klockan ringde vid sju och var verkligen helt slut, blev en minifrulle och sedan iväg direkt. Ni vet den där känslan man har när klockan ringer på morgonen? Man är så himla trött och allt man vill är att lägga sig och sova lite till. Ja precis den känslan, man brukar ju oftast bli lite piggare efter ett tag. Men saken var den att den känslan hängde med mig under hela passet... Så vart väl en form av ''slö-pass'' eftersom jag var så seg. Men aja, det gick väl ändå rätt bra! Rygg & Axlar tränades. Men insåg dock att klockan åtta en sommarlovs-morgon inte är bästa tiden för marklyft, speciellt inte när man har VÄRLDENS träningsvärk i benen hehehe.... Men aja. Var som segast i början av passet så piggnade till en aning efter ett tag iaf. 
 
Efter passet åkte jag hem för en gofrulle, smoothie bowl med en massa müsli. Frukost efter ett morgonpass, guuuuld♥ Efter det har jag vart hemma med syrran. Vi har gått ut en promenix och så har jag spelat in lite videos osv. När pappa kom hem så lagade vi tacos, muuums. Nu har pappa åkt iväg till Bråvalla, så jag och syrran ska va hemma själva ikväll så blir en riktig myskväll med henne♥ 
 
Är dock himla avis på alla som är på bråvalla.... Vill så himla gärna dit! Men hoppas att det blir något nästa år iaf :) Är det någon av er som ska dit?
 
Bild från i....Ehehehe tappar bort dagarna nu på sommaren..Vet knappt vad det är för dag längre! Men tror denna bild är ifrån i onsdags, om jag inte har helt fel haha ;)

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback