Snart sommarlov

Bild från förra helgen på Liseberg, haha älskar bilden ;)
 
Hej på er och ledsen för dålig update. Har vart iväg i helgen ute i skärgården vilket har vart väldigt skönt, att få ta en paus från allt ett tag. Nu är det bara två dagar kvar i skolan och har inte ens lektioner dessa dagar utan lite annat, så det är väldigt skönt! Just nu har jag tappat blogglusten lite, eftersom jag tänker ''allt eller inget'' när det kommer till bloggen. Det är inte kul att blogga (och inte heller kul för er att läsa) om jag kommer upp med lite halvtaskiga inlägg då och då med dåliga bilder osv. Vill så himla gärna lägga ner mer tid på bloggen och ta fina bilder osv. med systemkameran. Fler recept, frukostbilder, träningsbilder, träningspepp och så vidare kommer förhoppningsvis upp nu när jag får sommarlov! För jag älskar att blogga, men känner att jag har tappat det lite på senaste tiden då jag inte engagerat mig så mycket. Men ser fram emot att starta om på nytt nu igen! Hoppas ni också gör det, för då lovar jag att bloggen blir mycket bättre att läsa än vad den är just nu, inte så svårt egentligen med tanke på hur den är nu haha... ♥
 



Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback