Sommarlovets första dag

Morgonens frulle bestod av en smoothie gjord på 1 liten ekobanan, ca. ½ burk kvarg, jordgubbar och en liten skvätt mjölk, samt en skiva rågbröd med kalkon och gurka, o så den obligatoriska koppen te såklart. Perfekt frulle första dagen på sommarlovet! För igår fick vi sluta skolan och det var verkligen så underbart, ingen skola på två månader! Sååååå skönt. Och värre blir det ju inte av att värmen äntligen har kommit. 
 
Igår efter skolan blev det gym och senare på kvällen avslutning för syrran, sedan gick jag ut på en powerwalk för att rensa tankarna lite. Somnade vid halv tre natten innan.... Men som tur var så var jag helt sjukt trött igårkväll så somnade nästan på direkten. Sovmorgon idag dessutom, så efter denna frulle var jag på gymmet igen och tränade bröst och armar. En Nocco innan var dock väldigt nödvändig för var så himla trött trots en bra sömn.... Men blev ett bra pass ändå.
 
Ska snart dra iväg och möta upp lite vänner, för att senare möta lite fler folk i klassen. Vi ska nämligen till stranden och grilla, bada och ha det mys ikväll, tror det blir en väldigt bra kväll och en bra start på sommarlovet :) Hoppas ni har en bra sommardag med finisar, kraam♥
 

Kommentarer
Amanda Niclasson säger:

Åh så mysigt! :)

2015-06-12 | 08:06:46
Bloggadress: http://femtiotrekvm.blogg.se/
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback