Sore back

Hello finisar! Inget vidare väder idag precis, tyvärr. Men lite senare ska jag iaf pallra mig till gymmet för ett pass för mage och armar. Annars kan jag inte direkt säga att jag har några planer för denna dag. Tar dagen som den kommer helt enkelt! 
 
Vaknade upp med grym träningsvärk i hela ryggen idag, blev sååå glad! Haha har svårt att riktig träningsvärk i ryggen men hade nästan träningsvärk redan igårkväll så det kändes riktigt härligt. Träningsvärk är ju bästa värken! Längtar redan nu till nästa ryggpass då jag får köra marklyft igen. En riktigt grym övning och ser verkligen fram emot att bli bättre och bättre och vartefter höja vikterna :)
 



Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback