Bio

Hello finisar!
 
Idag efter skolan så åkte jag bara hem och vände i princip, eller ja jag hann även äta lite där emellan såklart hehe men därefter drog jag och tjejerna in till stan för att kolla på bio! Vi såg Insurgent och den var verkligen huuur bra som helst! Ni måste verkligen se den om ni har sett Divergent, riktigt bra film faktiskt. Vi såg den i 3D men helt ärligt så var det inte så himla mycket 3D, men det var ju ändå coolt. Men ett tips i alla fall.
 
Nu när jag kom hem vid nio och inte ätit sedan typ halv fyra så var jag sjukt hungrig så käkat lite kvällsmellis och ska strax fixa i ordning lite, sedan ska jag gå till sängs för är himla trött. Har vart en väldigt rolig vilodag med bästa vännerna, imorgon blir det att packa, plugga och träna om jag hinner. För i helgen ska jag till säfsen och åka skidor! Ska bli sjukt kul verkligen, ska vara där tills på onsdag och vara ledig från skolan. Så vill helst göra klart så mycket plugg som möjligt innan dess, men hoppas iaf ni får en bra kväll så hörs vi imorrn! ♥
 
 
iphonepic från igår. 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback