Säfsen

Hej på er! Gårdagen spenderades verkligen med att packa och plugga en massa, ska som sagt till säfsen och åka skidor imorgon. Men idag ska vi åka till Annika och sova över där tills imorgon. Men hur som helst så är det en del plugg som jag helst inte vill ta med dit så bara att plugga gärnet nu innan, får tyvärr ta med lite glosor och sådant men inte så kul att sitta med världens jobbigaste skrivuppgift om kvällarna. Så försöker göra så mycket som möjligt nu innan :)
 
Jag ska försöka blogga från mobilen lite ibland ifrån min resa men annars kommer jag lägga bloggen lite åt sidan, vilket innebär desto mer bilder och text när jag kommer hem hihi. Ni får ha det toppenbra iaf!
 
Och gårdagens mellis var helt underbart i mina ögon, bananpannkakor var ett tag sedan jag åt så lyxade till det lite igår för att det var fredag och eftersom jag var så hungrig när jag kom hem. Och receptet, har ni ju sett en miljon gånger men det skadar ju ändå inte att lägga upp det en extra gång, eller hur? ;)
♥1 ägg
♥½ minibanan (eko)
♥½ dl havregryn
♥En skvätt naturell verum ''hälsofil''
 
Mixa och stek i t.ex. kokosolja, jag toppade med en klick jordnötssmör blandat med lite mjölk, plus jordgubbar. Mums!
 



Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback