Sämsta morgonen, men ändå en bra dag!

Puuh, nu var denna tisdagen snart över. Imorse var jag på fruktansvärt humör p.g.a. snöovädret, sjukt sen buss, en bil som splashade upp en massa brun snö över hela mig och att jag bara var nära att komma försent till praon... Usch ingen rolig morgon. Alls.
 
Men efter ännu en dags prao så drog jag till gymmet för ett benpass, gick grymt bra och känslan genom passet var grym! Mosade benen totalt och svetten rann, härligaste känslan efteråt också och en massa härliga endorfiner♥ Kändes som jag skulle somna på bussen på väg hem efter att inte suttit ner en sekund på hela dagen haha, men jag älskar att det inte är ett stillasittande jobb jag praoar på utan att jag får röra på och stå upp mig hela tiden :) Resten av denna kväll har jag bara spenderat genom att läsa lite bloggar och tagit det lugnt. Ska strax fixa lite kvällsmellis, alltid hungrig på kvällen om jag tränat på dagen, speciellt om det är ben haha! Okej även om jag inte tränat också dock men aja mest när jag tränat ;)
 
Åh detta på bilden vore inte fel just nu, godaste (nyttiga) chokladbollisarna med god frukt, en bra tidning, massa mysiga kuddar och doftljus. Ska nog koppla av med en tidning och lite ljus medan jag äter något gott kvällsmål, hoppas er dag också vart bra! Kram på er.



Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback