Smoothie-mellis

En krämig och söt smoothie gjord på jordgubbar, en banan (ekologisk, helt peeerfekt mogen enligt mig, så äckligt när de börjar bli lite bruna men denna var helt gul och fin haha), naturell verumfil, naturell kvarg och så även lindahls sockerfria kvarg med blåbärssmak. Hur gott mellis som helst helt enkelt! Toppades efter bilderna med sockerfri müsli också, mmm....♥
 
Japp, då var det fredag då! Ledig igen, så skönt med bara två skoldagar för mig denna vecka :D Och vet ni vad? Imorgon ska jag och mina vänner dra till Ullared!! Så grymt taggade har vi vart hela dagen haha. Vi ska upp mitt i natten för att hinna med bussen klockan 4 men så värt det, lär bli en väldigt tidig fredagskväll för mig just därför hehe. 
 
Denna fredag ser annars helt perfekt ut enligt mig, komma hem och göra ett gott mellis, lyssna på musik medan jag bloggar lite och om ett tag blir det ett magpass här hemma. Och så måste jag ju förebereda en massa inför inatt såklart! Hihi ska bli så kul ju ^^
 

Kommentarer
Emilia säger:

Åh så gott det ser ut :D
Btw, jättesöt bloggdesign :D

2015-03-27 | 16:19:19
Bloggadress: http://Reviver.blogg.se
Alice säger:

Hejsan! Jag vill bara tipsa dig om min tävling där du kan vinna en valfri produkt till din mobil! Du hittar tävlingen här: http://alicelindstrom.se/2015/march/vinn-valfri-produkt.html#comment och för att vara med ska du bara välja vad du vill vinna!
Ber om ursäkt om du inte gillar såna här kommentarer!

2015-03-29 | 14:14:57
Bloggadress: http://alicelindstrom.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback